Bästa tjejerna!

Ledig idag, nice!

Gick upp ungfär halv 8, fast jag är ledig idag.. Låg och rensade ogräs på tomten hos morsan sen tog jag 09.20 - bussen till stan. Tog bussen till harg, hem till farsan. Städade och så här hemma, och sen gick jag och hämtade Bosse.
Nu är vi här hemma hos oss och myser. Runt ett-tiden så promenerar vi vidare till Ciccies skola. Möter upp henne, och sen går till stan. Ska va med bästa brudarna, och försöka hitta en snygg tröja till Ciccie. Efter det åker/går vi hem för att ha myskväll hos Ciccie. Bara vi brudar för en gångs skull. Käka lite gott, bara ta det lugnt. Innan det kanske vi går ut och går eller springer en runda. Träningen på allvar nu! Det kommer bli totalt jävla awesome tror jag.
Imorgon ska jag antagligen träffa Linnéa ett tag och kolla på skolavslutnings skor. Har inte ett enda bra par jag kan ha, så det måste köpas!


Har inte uppdaterat bloggen på hur länge som helst, men jag sitter knappt vid datan längre, så jag skyller på det.
Annars mår jag hur bra som helst, dvs bättre än förut. Det är nog för att jag har sånna underbara vänner att umgås med.
Ska hälla i mig någon äcklig gegga nu (viktkontrollgrejs) så hörs vi någon annan gång.


Världens sötaste ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0