Värd kväll!

Gårdagen:
Slutade halv två, då gick jag med Linnéa och Sanna på stan för att köpa presenter åt Annelie som vi firade igår.
Runt tre åkte jag och L hem till henne, körde basket, sen cyklade in till stan där vi mötte Ammer och Adam på bt. Tog bussen till Stenkulla för att fixa lite saker, och sen tillbaka till stan. Då satte jag mig med L på Olympia och käkade pizza, sen vidare till Annelie. Efter ett tag där drog vi till Brandkärr, sen vidare till Stenkulla. Cyklade hem runt ett, tog bara ungefär en kvart. Kväll att minnas verkligen!

- Idag har jag inte gjort någonting alls faktiskt. Suttit i någon timme eller två och drogat oth i väntan på mat. 
Får sen om det blir något snart, annars svälter jag. Umgås nog med Martin ikväll, trevligt!
Nu ska jag tjata på kökskärringen så jag får min mat någon gång. 
Vi hörs när vi hörs gott folk! Ttyl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0