I'm aimin' right at you.

Sitter i skolan och tar det lugnt! Har haft bara en "normal" lektion. Nu har vi lunch, men jag är inte hungrig så sitter i datasalen istället. Om tjugofem minuter har jag spanska, och efter det musik. Sista lektion har jag idrott, men jag ska inte vara med pågrund av ryggont. Slutar halv fyra, och då åker jag antagligen hem direkt.
Ska ut och gå senare på eftermiddagen, eftersom det är så fint väder. Imorgon följer jag med syrran till hennes fotografering som modell. Kommer bli sjukt kul!
Nu ska jag återgå till facebook, hähä. Hörs senare folket, peace.

Kommentarer
Postat av: Linda (meatball)

förstår att du hade tråkigt utan mig, hihi <3

2012-02-14 @ 07:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0