The bad comes with the good.

Hur kan en person få mig må så otroligt bra men ändå så jävla dåligt. Det dåliga kommer med det bra, eller hur brukar man säga? Jag önskar bara att det bra någon gång kom utan med det dåliga på köpet. Man skulle må så himla mycket bättre.



Är fortfarande sjuk, så stannar hemma imorgon också. På fredag fyller min kära vän Moa år, så då måste jag orkar mig upp till skolan. Måste vara med när hon firas, ändå om det kommer vara en väldigt jobbig dag. Men jag har lärt mig att bortse från det dåliga och ändå ha det bra med mina vänner. Så det är exakt vad jag kommer att göra på fredag! Nu ska jag lägga mig och kolla på film eller någonting. Hörs imorgon, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0