"Going back to the corner"

Godmorgon! Mamma väckte mig ungefär halv 12, och tvingade mig att gå upp. Rolig morgon, verkligen astrött och blir tvingad till att plocka ur diskmaskin det första jag gör. Men såklart så gjorde jag inte det, vi alla, jag, syrran, moa och mamma satte oss och kollade på film först. Efter filmen var jag dock tvungen att plocka ur disken och plocka i allt, fml. Halv 4 tar jag bussen till stan och möter upp bästavännen Linnéa, som jag saknat hur mycket som helst! Vi ska ta en fika, och prata om allt typ, höhö. Klockan halv 5 ska jag möta mamma och pappa för jag har utvecklingsamtal. Kul och ha det på lovet, när man äntligen är ledig? - nej!
Kanske går på bio med Linnéa och Michaela ikväll, och då sover jag antagligen hos Linnéa.
Får se om mamma ger mig pengar, hihuhhu.
Skulle träffa älsklingen idag, och några fler, men får se om det händer.
Nu ska jag börja fixa mig, eller mja.., lite söligt framåt i alla fall.
Jag uppdaterar sen ifrån mobilen när jag är på staden.
Vi hörs alltså senare, annars imorgon. Ha det bäst, kisses ;)


En bild på mig och Amanda precis när jag färgat mitt hår, ett halvår sen ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0