Dag 2 - Min första kärlek

Ja, man kan man skriva?
Min allra första kärlek va inte länge sen. Det va förhållandet jag hade precis för ungefär en vecka sen. Kärlek är ett stort ord. Om man är verkligen kär i nån så ska det va personen man vill spendera sitt liv med, och personen man skulle göra vad som helst för. Och Danne va den personen.
Vi blev tillsammans först 14 oktober, och va tillsammans i ungefär 1 månad och 2 veckor. Sen hade vi uppehåll i ungefär en månad och blev tillsammans igen den 16 december. Vi va tillsammans i exakt en månad, sen dumpade han mig på våran 1-månadsdag, den 16 januari. Alltså ungefär för en vecka sen. Han var verkligen killen jag ville leva ihop med i resten av mitt liv, som jag skulle gjort allt för. Och nu skulle jag göra allt för att få tillbaka honom.
För om man är kär på riktigt så kan man inte släppa den killen på en lång jävla tid. 
Ah, jag behöver väl inte skriva mer. Eftersom ni har redan läst alla texter jag skrivit om han, så ni förstår nog vad jag menar.
Puusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0